Groot assortiment, voordelig en snel geleverd.
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Gordijnhaakjes.nl bezorgt met PostNL, u kunt kiezen voor verschillende verzendopties. Uw bestelling kan verstuurd worden als brievenbus-zending met track en trace of als pakket zending. De daarbij behorende kosten staan hieronder vermeld. Met bepaalde artikelen of grotere aantallen of gewichten is het helaas niet mogelijk om als brievenbus-zending verstuurd te worden. Het systeem zet dan de standaard verzending om in een pakket zending.

Kosten

Deze kosten zijn inclusief administratiekosten en verpakkingskosten.

Ruilen en retourneren

Als u een product bij ons heeft besteld dan doen wij ons uiterste best om uw aankoop naar tevredenheid en in goede conditie bij u thuis af te leveren. Toch kan het voorkomen dat u een artikel wilt ruilen of retourneren. Ook dit handelen wij graag naar tevredenheid af.

Retourneren

Heeft u een verkeerd product ontvangen, bent u niet tevreden over het product of is er een andere reden dat u het product wilt retourneren? Dan kunt u het binnen veertien dagen een herroeping op uw bestelling doen. Vanaf het moment dat u uw retourzending aan ons hebt gemeld heeft u veertien dagen de tijd om het product(en) terug te sturen. 

Zodra wij het product hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening, mits het product in goede staat verkeert.

Neem in het geval van retouren contact met ons op via het contact formulier. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op om het retourproces met u door te nemen.

Beschadigde producten

Heeft u een beschadigd product ontvangen? Ook dan heeft u uiteraard recht op ontvangst van uw aankoopbedrag, mits u aan de voorwaarden voldoet. Het is daarom van belang van tevoren contact met ons op te nemen voor de juiste procedure. Dat kan via het contact formulier.  

Retourneren buiten de termijn

Blijkt later dan veertien dagen na aankoop van het product dat u niet tevreden bent over (de kwaliteit van) het product? Dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. In dat geval zullen wij samen met u naar een oplossing zoeken.

Ruilen

Heeft u per ongeluk het verkeerde product besteld of is er een andere reden dat u uw product wilt omruilen voor een ander product? Dan kunt u het product ruilen binnen veertien dagen na aankoop. Deze termijn gaat in op de dag dat u heeft getekend voor ontvangst van uw bestelling. De portokosten die u maakt om het product te retourneren worden niet door ons vergoed. Zodra wij het om te ruilen product hebben ontvangen versturen wij u het nieuwe product.

Neem in het geval van ruilen contact met ons op. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op om het ruilproces met u door te nemen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »